Recenzija: Skeyndor Power Hyaluronic Booster




Skeyndorov booster dobila sam na dar od sestre i jako mu se razveselila. Sa Skeyndor kozmetikom upoznala me sestrična farmaceutkinja i svaki tester njihovih proizvoda koji bi mi dala uspio me oduševiti. Skeyndor je španjolski brend, dolaze iz Barcelone i nude vrhunske proizvode za njegu kože. 


O Skeyndoru

Tvrtka je s radom započela 60-ih godina 20. stoljeća kad su Joan Morcillo Casas i Publio Puente Garrido počeli razvijati vlastitu liniju profesionalne kozmetike. S vremenom se ta linija razvila u ekskluzivan brend koji je danas pri vrhu na španjolskom tržištu profesionalne kozmetike. Skeyndor je poznat po kvalitetnim proizvodima, inovativnom pristupu i geslu "znanost kreira ljepotu", a njihovi stručnjaci marljivo razvijaju nove, inovativne formule za vrhunske prozvode koji se prodaju u ljekarnama i redovito osvajaju nagrade za kvalitetu. Do sad sam isprobala njihove proizvode iz linije Power C (o njima neki drugi put), Aquatherm hidratantne kreme za mješovitu kožu i proizvode iz linije Power Hyaluronic. Ovaj booster posebno mi se svidio pa zaslužuje da mu posvetim par redaka.



Serum ili booster - koja je razlika?

Sa svijetom seruma i boostera upoznala sam se tek nakon što sam prešla tridesetu (do tad sam koristila samo hidratantne kreme) i tad sam naučila  razliku između seruma i boostera. Serumi su kozmetički pripravci čiji su aktivni sastojci u pravilu usmjereni na određeni problem kože (npr. bore, hiperpigmentacija, upalni procesi...), dok su boosteri namijenjeni cjelokupnom zdravlju i boljem izgledu kože. I jedni i drugi imaju visoku koncentraciju aktivnih sastojaka, prodiru duboko u kožu i imaju snažno djelovanje, a u kombinaciji s kremom mogu pojačati njezino djelovanje. Zato bi se nakon tridesete trebalo i njih uključiti u njegu kože kako bismo iz nje izvukli maksimum. Na tržištu se nude razni serumi i boosteri poznatijih i manje poznatih brendova, a pri kupnji se držite onih s boljim sastavom u kojem su aktivni sastojci pri vrhu popisa sastojaka.




Skeyndor Power Hyaluronic Booster

Kao što sam već napisala, ovaj booster dobila sam na poklon od sestre. Inače dolazi u bočici od 30 ml, a moje pakiranje je od 15 ml što je još uvijek dovoljno s obzirom na to da se na lice nanose svega dvije-tri kapljice. Pakiran je u prozirnu bočicu s kapaljkom pa se lako nanosi na lice. Booster je proziran i vrlo lagane vodenaste teksture. Jako je lagan, na licu se  lako razmazuje i brzo upija te ne ostavlja ljepljiv trag kao neki proizvodi tog tipa već samo baršunastu, glatku kožu. Ja nakon boostera obavezno nanosim i kremu za lice kako bih dodatno nahranila kožu.
Od aktivnih sastojaka navode se hijaluronska kiselina niske i visoke molekulske mase te ksilitol i njegovi derivati.
Hijaluronska kiselina niske i visoke molekulske mase prodire u dublje slojeve kože i tamo na sebe veže vodu te tako hidratizira kožu 24 sata, sprječava gubitak vode i koži daje svjež, odmoran izgled. Hijaluronsku kiselinu naše tijelo počinje gubiti nakon 26. godine života i tad je vrijeme za početak korištenja proizvoda koji ju sadrže. U pripravcima za kožu uglavnom dolazi u obliku natrijevog hijaluronata koji ima dovoljno male molekule da može prodrijeti u dublje slojeve kože te hidrolizirane hijaluronske kiseline. Ovaj booster ima u svojem sastavu 1% hijaluronske kiseline. Zvuči malo? Znanstvenici preporučuju udio hijaluronske kiseline u proizvodima za njegu lica manji od 2% jer sve više od toga može prouzročiti probleme s kožom. 
Osim hijaluronske kiseline, važan sastojak ovog proizvoda je ksilitol. Ksilitol nam je poznat i kao brezin šećer, prirodni zaslađivač koji mogu koristiti i dijabetičari, a u njezi kože poznat je kao tvar koja potiče sintezu kolagena te pomaže u zadržavanju hijaluronske kiseline u koži, zbog čega doprinosi mladolikom izgledu kože.




Nakon korištenja ovog boostera moja je koža primjetno glađa i mekša, a sitne borice koje bi se pri kraju dana vidjele na mom licu od dehidracije više nisu uočljive. Koristim ga u kombinaciji s kremom za lice, nanosim ga ujutro i mogu reći da mi se stanje kože popravlja iz dana u dan, naročito u dane kad sam toliko u poslu da lošije spavam i ne stignem piti dovoljno vode. Prije bih u takvim situacijama izgledala sivo i umorno, sad se posljedice neurednog života ne vide toliko. Skeyndor je moja ljubav od prvih isprobanih proizvoda, a nakon korištenja njihovog
boostera rekla bih da će ta ljubav potrajati još dugo. :)
Skeyndorov booster možete kupiti u svim bolje opremljenim ljekarnama po cijeni od tristotinjak kuna za bočicu od 30 ml i vrijedi svake kune. Vaša koža bit će vam zahvalna.

Koristite li vi boostere u njezi kože? Imate li još neki koji želite preporučiti?








Primjedbe

Popularni postovi