Božić, sjaj i malo čarolije - recenzija Essence kozmetike

Dragi svi, duuuugo i predugo nije me bilo. Razne obaveze posložile su se tako da nisam stizala objavljivati postove, ali vraćam vam se s puno božićnog sjaja. Ovo su takvi dani, moj Zagreb je sav u lampicama, orašarima i šećernim štapićima, auto mi već danima miriše na klinčiće i božićno drvce, a i drvce sam već okitila. Obožavam Božić, zimske radosti, zajedništvo koje dijelimo, kupovinu darova za sve one drage ljude koje želim malo razveseliti. Volim i šljokice, sjaj i svu blještavost ovih krasnih dana. Ima nešto u tim šljokicama što nas uvijek povuče u dobro raspoloženje, u smijeh, u lijepo i pozitivno. A kad već spominjem šljokice, Essence je izbacio kolekciju Crystal Power koja je baš lijepo šljokičasta i oponaša sjaj kristala. Isprobala sam  neke  novitete koje bi svaka ozbiljna ljubiteljica šminke rado našla pod borom pa bacite oko na proizvode u nastavku, potražite ih u drogerijama i poklonite svojim najmilijima malo šljašta.


Prvo što sam isprobala dvije su Crystal Power palete, jedna sa sjenilima, a druga s rumenilima i highlighterima. Obje sadrže krasne, šljokičaste nijanse s kojima ćete zablistati na božićnoj večeri ili dočeku Nove.



Paleta rumenila i highlightera uključuje četiri nijanse (Glowing energyShine bright, Superpower i Inner happiness). Prve dvije poslužit će kao highlighteri, a druge dvije kao rumenilo. Nisu previše intenzivne, već daju onaj lijepi sofisticirani sjaj, točno koliko treba da zaokružite večernji look. I u dnevnoj varijanti izgledat će odlično i dat će vam malo zdravog sjaja na obrazima.



Crystal Power paleta sjenila jako me razveselila svojim šarenilom. Uključuje devet svjetlucavih i mat sjenila koja ćete lako uklopiti u bilo koji look (nijanse Never give up, Sparkle all day, Good vibes only, Reach for the stars, Make it happen, Love yourself, Chase your dreams, I've got the power i Believe in miracles). Jako volim Essence palete sjenila jer nisu skupe, a uključuju razne lijepe nijanse sjenila koja mogu traju cijeli radni dan. Iako više naginjem zlatno-smeđe-ružičastim kombinacijama, bilo je zabavno poigrati se s plavičastim i zelenim nijansama. Ideja palete je oponašati sjaj kristala što se zaista i postiže pažljivim nanošenjem i dobrom kombinacijom boja. Paleta je dostupna u drogerijama po cijeni od pedesetak kuna.

Isprobala sam još jednu paletu, Epic Sunset. Ona svojim nijansama oponaša sve boje zalaska sunca u pustinji i oduševila me izborom boja. Izbor je velik, a boje su i jarke i zagasite, ima dosta zlatnih nijansi i puno sjaja taman za ove blagdanske dane.






Obuhvaća 14 svjetlucavih nijansi (Twilight, In the clouds, Afterglow, Heat, Solar flare, Golden spark, Ray of light, Nightfall, Succulent, Perfect glow, Pink skies, Fiery, Dawn, Dusk) i dvije mat nijanse (Lightness of day i Darkness of night). Većina nijansi jako mi se sviđa, jedino sam sigurna da neću koristiti Nightfall i Pink skies jer su previše intenzivne za moj ukus. Ostale se lijepo da iskombinirati i izblendati za onaj savršeni makeup look.








Nijanse su visoko pigmentirane i dugo traju nakon što ih se nanese. Dolaze u praktičnoj paleti s ogledalom. Sama paleta na prvi je pogled dopadljiva, Essence se uvijek potrudi oko izgleda palete i one jako zgodno izgledaju na toaletnom stoliću. Posebno me razveselilo što oponaša zalazak sunca u pustinji budući da uskoro planiram vidjeti takvo nešto uživo (više čitajte o tome kad se vratim s putovanja!) pa će i ova paleta sa mnom na put. Zalazak sunca preda mnom i na mojim kapcima! Cijena palete je osamdesetak kuna u drogerijama i bit će idealan poklon za svaku ljubiteljicu šminke koju želite posebno razveseliti ovih blagdana.



Osim ovih krasnih paleta, isprobala sam i rumenilo i highlighter u zasebnim pakiranjima te Crystal Power color changing ruž. Rumenilo i highlighter mekane su teksture i vrlo su postojani, a sa cijenom od dvadesetak kuna idealni su kao poklon ako ste ograničeni budžetom, a i dalje želite razveseliti dragu vam osobu. Rumenilo dolazi u pet lijepih mat nijansi, nije kričavo kao što rumenila znaju biti i da ih se lijepo međusobno kombinirati.


Ruž je posebna priča. Kad ga otvorite, vidite samo proziran ruž sa šljokicama i pomislite "ja sam žena od preko trideset godina, ne mogu hodati uokolo sa šljokicama na usnama", ali kad ga nanesete tih šljokica više nema, već ostaju samo sjajne, prirodne usne. Ruž se bojom prilagođava vašoj prirodnoj boji usana, naglašava ju i čini sjajnijom. Ruž je glatke i podatne teksture, sadrži vitamin E za njegu usana i ima ugodan miris vanilije. Odlično će poslužiti umjesto uobičajenog sticka za njegu usana, a daje malo dobrodošle boje i sjaja. Dolazi u svjetlucavoj ružičastoj kutiji s prozirnim poklopcem, vrlo praktičnoj za držanje u svakoj ženskoj torbici. Isprobala sam nijansu 01 Be happy i za moje usne i ton kože ona je idealne ružičaste boje. S cijenom od dvadesetak kuna mislim da ćemo se ovaj ruž i ja družiti dok ga ne povuku iz prodaje.




Nadam se da će ovaj post poslužiti kao inspiracija ljubiteljicama šminke i njihovim prijateljima koji pokušavaju smisliti idealan dar za njih. Posjetite zato svoju lokalnu drogeriju (dm, Bipa, Müller...) i odaberi neki od navedenih proizvoda. Što god da odaberete, nećete pogriješiti.
I za kraj, želim vam sretne, mirne, vesele blagdane, puno smijeha, pjesme, dobrih mirisa i, naravno, šljokica. Zašljokičajte ovih dana, pokažite svoj unutarnji sjaj  i izvana i budite poklon svojim najmilijima. Sretan Božić!

Primjedbe

Popularni postovi