Dobra prilika: Set kozmetičkih kistova iz Lidla



Iako mi je kod njege kože i šminke prilično važna kvaliteta, volim uloviti neku povoljnu akciju u našim drogerijama ili, u ovom slučaju, trgovinama mješovitom robom. Dok sam kupovala u Lidlu, zapeli su mi za oko ovi kistovi, cijena je bila izuzetno povoljna za set (40 kuna) i zaključila sam da nemam što izgubiti. Osim ovih kistova, uzela sam i putno pakiranje mini kistova za 15 kuna. Također za probu.



Na kartonskom pakiranju navodi se da je riječ o profesionalnom setu kozmetičkih kistova koji sadrži redom: aplikator za sjenilo, kist za eyeliner ili sjenilo, kist za usne, četkicu za trepavice, kist za sjenilo, kist za rumenilo i kist za puder. Kistovi dolaze u torbici od umjetne kože u crnoj boji ili s uzorkom leoparda ili crnih točkica na ružičastoj podlozi. Ja sam se odlučila za točkice.



Svaki kist individualno je zapakiran u prozirni celofan unutar torbice. Torbica je na vezanje, ne zauzima puno mjesta i odlična je za organizaciju kistova za šminkanje. Prvi dojam je odličan. :)



Kistovi su s dlačicama od sintetičkog vlakna što mi se sviđa jer se bolje čiste i manje zadržavaju bakterije (prirodno vlakno je porozno pa se u njemu lakše zadrže i bakterije i čestice šminke). Drške kistova su crne, elegantne, sa srebrnim natpisom miomare (Lidlova marka).



Što se kvalitete kistova tiče, ona varira. Aplikator za sjenilo i kist za eyeliner neće biti previše korisni, tu je kvaliteta najlošija. Isto vrijedi i za četkicu za maskaru/trepavice, na prvi pogled vidi se da je loša. Kistovi za sjenilo i ruž su već bolji i za svakodnevno šminkanje mogu poslužiti. Kistovi za puder i rumenilo najbolji su dio seta i mogu stati uz bok kistovima koji nisu puno jeftiniji od cijelog ovog seta. Nisu vrhunski (jer vrhunska kvaliteta ipak košta), ali su solidni za ovako nisku cijenu.



Isplati li se kupiti ovaj set? Ako uzmete u obzir da je cijena samo 40 kuna, a dobijete u njemu 4 pristojna kista (i tri lošija) i vrlo praktičnu torbicu, a u drogerijama pojedinačno za tu cijenu možete dobiti možda dva osrednja, rekla bih da se isplati. Meni nije žao što sam ih kupila, poslužit će dok se oprani kistovi iz drugog seta suše.



Što se putnog seta za šminkanje tiče, tu dobivate kist za puder, kist za sjenilo, aplikator za sjenilo, kist za usne, kist/četkicu za trepavice i mrežastu torbicu za četkice. Također je riječ o četkicama od sintetičkog vlakna proizvođača miomare. S obzirom na cijenu pakiranja (15 kuna za šestodijelni set), ne može se očekivati nešto jako kvalitetno. I nije. Ja sam uzela ovaj set jer mi je trebala četkica za trepavice i ova će poslužiti dok ne kupim nešto bolje. Torbica i kist za puder mogu poslužiti na putu, ostalo me podsjeća na dječje igračke. Kažem, za tu cijenu ni ne mogu očekivati više. Tri dijela seta su iskoristivi, što i nije tako loše.


Sve u svemu, isplati se pogledati što Lidl nudi u ovoj tjednoj akciji. Kistova nikad previše ako ih redovito čistite pa s ovim setom nećete pogriješiti. Putni set možete mirne duše preskočiti. Osim ako vam hitno ne treba četkica za trepavice kao meni. :)



Primjedbe

Popularni postovi