Recenzija: Eucerin Urea Repair Plus intenzivni tretman s 30% ureje






Iako smo svakim novim danom sve bliže proljeću, zima je još uvijek tu. Zima nam donosi sve one idilične  trenutke zavlačenja u tople pulovere i kapute, čitanja uz radijator ili toplu peć, ispijanja mirisnih čajeva, tople čokolade ili kuhanog vina, umotavanja u kape, šalove i rukavice i šetnji po zubatom zimskom suncu, ali i hladnoću, promrzlost, suhi zrak u stanovima te hrapavu i suhu kožu kao posljedicu zimskih uvjeta. Moja koža najhrapavija je na laktovima i petama i tu ponekad uobičajene kreme ne pomažu, treba mi nešto hranjivije. Za takve situacije Eucerin je osmislio Urea Repair Plus intenzivni tretman s 30% ureje. Kremu sam dobila u suradnji s BeautyMe portalom kako bih ju isprobala i javila svoje dojmove.



Eucerin na svojoj web stranici navodi da je glavni uzrok suhoće kože upravo smanjena funkcija kožne barijere uslijed nedostatka lipida ili manjka ureje i prirodnih čimbenika zadržavanja vlage (NMF) koji vežu vlagu u gornji sloj kože. Zato njihova krema sadrži ureju (čak 30%) i već spomenute prirodne čimbenike zadržavanja vlage (NMF) kao što su laktati, PCA, aminokiseline, soli i šećeri te ceramide i ostale lipide koji služe jačanju kožne barijere i zaštiti od gubitka vlage.



Za kreme s urejom čula sam davno i sjećam se kako sam se tada čudila kako nešto što se prirodno nalazi u ljudskoj mokraći može biti djelotvorno u kremi. Onda sam se malo informirala i saznala da upravo ta ureja (koje u organizmu ne bismo trebali imati ni previše ni premalo) veže vodu u gornjem sloju kože te pospješuje ljuštenje mrtvih stanica kože i zaglađuje ju. Eucerin je napravio cijelu liniju proizvoda s urejom, koja osim ove kreme/intenzivnog tretmana uključuje losione za tijelo s 5 ili 10 % ureje, kremu za tijelo, kremu za ruke, kremu za njegu stopala i fluid za pranje izrazito suhe, grube kože.



Intenzivni tretman dolazi u kartonskom pakiranju koje sadrži duguljastu tubu prepoznatljivog dizajna, s plavim slovima na bijeloj podlozi i Eucerinovim logotipom na vrhu. Na kartonskom pakiranju naznačeni su sastojci i ureja je na visokom drugom mjestu, odmah nakon vode. Sadrži još i aminokiseline alanin, karnitin i glicin, mliječnu kiselinu, natrij PCA, ekstrakt irske mahovine, suncokretovo ulje i kolesterol. Svi ovi sastojci važni su jer vežu velike količine vode u gornjem sloju kože te tako kožu čine mekšom i glađom.  Očekivala sam da će ova krema biti jako gusta i masna, ali me tekstura posve iznenadila. Krema je prilično hidratantna, lako se maže u tankom sloju na područje koje želimo tretirati i brzo se upija, a na koži ostavlja lagani zaštitni sloj. Ja sam ju utrljala u laktove i stopala i zagladila mi je kožu na oba mjesta. Proizvođač napominje da se tretman ne bi smio koristiti na cijelom tijelu već samo na kritičnim područjima, maksimalno na 10 % tijela. Tretman je pogodan za suha, gruba i zadebljana područja kože. Treba spomenuti i da je riječ o kremi bez mirisa.




Sve u svemu riječ je o kremi koju je zgodno imati negdje u kući za situacije kad nam je koža u kritičnom stanju i treba joj dodatna njega. Ja sam obično u takvim situacijama koristila nevenovu mast koju uvijek imam kod kuće, ali ona je puno masnija i dugo joj treba da se upije. Ako tražite nemasniju, brzoupijajuću alternativu masnim kremama, ovo je jako zgodno rješenje. Dok ne dočekamo proljeće i temperature koje naša koža više voli. :)


Primjedbe

Popularni postovi