Recenzija: Essence maskare




Maskara je nešto bez čega ne mogu. Čak i kad sam u takvoj žurbi da nemam vremena za šminku, malo maskare uvijek nanesem. Ako nemam maskaru na trepavicama, izgledam si bolesno. Kao prava zaljubljenica u maskare, jako volim isprobavati nove. Isprobala sam maskare raznih proizvođača, neke bolje, neke lošije, a dobre recenzije na internetu potakle su me da isprobam i Essence maskare. Essence kutak u Mülleru i dm-u uvijek volim pogledati jer je sav blještav i šaren. Moj brat uvijek za sestru i mene komentira da se gubimo po dućanima zbog silnih blještavih stvarčica na putu do blagajne. U šarenom Essence kutku ima puno maskara. Počela sam s najpopularnijom, Lash Princess maskarom. I onda je krenulo. Sad ih imam šest. OK, nisam ih sve morala kupiti, neke sam dobila. Ali još uvijek me vuku one koje nemam. Vjerujem da će uskoro i one pronaći put do moje kozmetičke torbice.



Essence je brend vrlo povoljne dekorativne kozmetike koji nudi širok asortiman proizvoda pristojne kvalitete u odnosu na cijenu. Ono što mi se posebno sviđa je da ne testiraju svoje proizvode na životinjama. Zaljubljenice u kozmetiku hvale njihove proizvode (posebno maskare), a često ih se može naći na akciji u našim drogerijama i tada se razgrabe u istom danu (još nisam prežalila palete po 9,90 kn kojih više nema nigdje). Sve maskare koje sam ja isprobala mogu se kupiti za manje od 30 kuna, a ako ulovite akciju i za manje od 20 kuna. Isprobala sam redom: I Love Extreme crnu maskaru, I Love Extreme smeđu maskaru, Get Big Lashes Volume Curl, Lash Princess Volume, Lash Princess False Lash Effect i I Need a Miracle maskaru.



Krenimo s najpoznatijom - Lash Princess False Lash Effect. Ima prepoznatljivu crnu tubicu sa zelenim detaljima (Lash Princess Volume izgleda isto, samo koristi detalje u nijansi breskve). Četkica je ravna i dosta gusta te dobro zahvaća sve trepavice, uključujući i one najkraće. Tekstura maskare je gusta i kremasta, a maskara je dobro pigmentirana. Nemam zamjerki na nju, osim što ju treba pažljivije nanositi da ne slijepi trepavice. Neki vole taj dramatični izgled koji pomalo slijepljene trepavice daju, no ja više volim prirodni "no make-up" izgled s odvojenim trepavicama. Trajnost maskare je dovoljna za uobičajeni radni dan od 8 sati. Ako se zadržite dulje od toga (što se meni u zadnje vrijeme događa), lagano se počinje trusiti.

Lash Princess False Lash Effect maskara

Lash Princess False Lash Effect maskara na trepavicama

Lash Princess Volume ima jednaku tubicu crne boje, samo s već spomenutim detaljima boje breskve. Tekstura je jednaka kao kod prethodne maskare, a najveća razlika ovih maskara je u obliku četkice. Lash Princess Volume ima tzv. kobra četkicu  zaobljenu s jedne strane. Za razliku od LP False Lash Effect daje malo prirodniji "no make-up" izgled koji se meni više sviđa. Lijepo zahvati trepavice i dobro ih raščešljava i odvaja. Trajnost je ista kao i za LP False Lash Effect maskaru.

Lash Princess Volume maskara



Lash Princess Volume maskara


Sljedeće maskare koje sam isprobala su I Love Extreme u crnoj i smeđoj verziji. Smeđe maskare nisu mi bile previše jasne kad sam bila mlađa - uvijek smo ih dobivali od tete iz Kanade i tad sam se pitala zašto bira baš smeđu  kad maskara mora biti crna. Danas mi se učinak smeđe maskare sviđa i volim taj blagi, topli ton na trepavicama zbog kojeg cjelokupna šminka izgleda mekše i prirodnije. On se toliko ne vidi na slikama, ali uživo zaista djeluje malo mekše i toplije u odnosu na crnu maskaru. Crna maskara dolazi u jarko rozoj tubici, dok je smeđa maskara u odgovarajućoj smeđoj tubici s jarko rozim natpisom. Ove maskare također imaju gustu, kremastu teksturu, ali za razliku od LP maskara imaju ravnu silikonsku četkicu. Moja zamjerka je što otvor pri vrhu  ne skida dovoljno maskare sa četkice pa se lako dogodi da je previše ostane na četkici i onda se trepavice slijepe. S ovom maskarom treba biti pažljiv, ali ako jeste, dobit ćete prirodan izgled i lijepo razdvojene trepavice. Četkica dobro zahvati trepavice i raščešljava ih te im daje volumen. Ove maskare koristim svaki dan i jako sam zadovoljna njihovim učinkom.

I Love Extreme crna maskara

I Love Extreme crna maskara na trepavicama

I Love Extreme smeđa maskara


I Love Extreme smeđa maskara


Nakon njih isprobala sam Get Big Lashes Volume Curl maskaru, još jednu maskaru sa zaobljenom četkicom koja služi uvijanju trepavica. Dolazi u crvenoj tubici s žutim slovima na crnoj podlozi, ima gustu četkicu za uvijanje trepavica i na četkici ne ostaje previše proizvoda pa se lakše nanosi od I Love Extreme maskara. Tekstura je opet gusta i kremasta, obavija sve trepavice, daje im volumen i razdvaja ih. Učinak uvijanja trepavica nije toliko izražen, ali moje trepavice su prirodno dosta ravne pa nisam ni očekivala čuda.  Za dramatični učinak treba nanijeti više slojeva, ja sam se zadržala na jednom. Učinak ove maskare mi se svidio i mislim da ću je često koristiti.

Get Big Lashes Volume Curl maskara

Get Big Lashes Volume Curl maskara na trepavicama


Posljednja maskara moj je favorit - I Need a Miracle maskara. To je jedna od novijih maskara ovog brenda, s posebnim kompleksom namijenjenim jačanju trepavica i učinkom produljivanja i povećanja volumena. Dolazi u neobičnoj crnoj tubici sa zaobljenim vrhom i ružičastim natpisom. I četkica je drugačijeg oblika, tzv. kikiriki četkica koja je sužena točno u sredini. Maskara je opet kremasta i dobro pigmentirana, a četkica odlično zahvaća i raščešljava trepavice. Trepavice zaista izgledaju gušće i imaju veći volumen, ali nisu onako slijepljene kao što znaju biti od maskara koje obećavaju gušće trepavice. I trajnost maskare je zadovoljavajuća, izdržala je preko 10 sati i nije se trusila. Ime maskare je "Treba mi čudo" i ona to zaista jest. Čudo od maskare preporučam svima, a kupiti je možete po 29,90 u većini drogerija.

I Need a Miracle maskara

I Need a Miracle maskara

Nakon ovih šest isprobanih maskara mogu potvrditi da Essence za malo novca nudi jako dobre maskare i da nećete pogriješiti ako kupite bilo koju od navedenih. Za koju ćete se odlučiti ovisi isključivo o učinku koji želite vidjeti na svojim trepavicama. Nadam se da sam vam malo pomogla u odluci. Želim vam sretnu kupovinu u šarenom Essence kutku. :)


Primjedbe

Popularni postovi