Recenzija: L'Erbolario Dance of flowers kupka


I službeno smo ušli u veljaču i još smo malo bliže proljeću. Iako volim zimu, snijeg, dekice, čajeve, tople čarape i kape i cijeli taj zimski ugođaj, jedva čekam proljeće, sve one boje i mirise i sunce koje nas blago grije. A ova kupka upravo je to, proljeće u bočici koje svojim mirisima ispuni cijelu kupaonicu. Dobila sam je od sestre i jedva dočekala isprobati kakva je.


L'Erbolario je talijanski proizvođač prirodne kozmetike. Kako navode na svojoj web stranici, "ime L'Erbolario podsjeća na drevni pojam 'erborare', koji znači: skupiti biljke u poljima u svrhu izučavanja njihovih ljekovitih svojstava. Upravo to je radila obitelj Franca Bergamaschija, osnivača tvrtke L'Erbolario zajedno s njegovom suprugom Daniellom Villa, biologinjom i kozmetologinjom. Polazna točka njihovih aktivnosti bili su obiteljski recepti, testirani i poboljšani eksperimentiranjima i istraživanjima." Tvrtka postoji od 1978. i uspješno povezuju znanja iz prošlosti s modernom kozmetologijom. Većina biljaka dolazi iz njihovog vrta  koji su zasadili na čak 200 000 kvadratnih kilometara uz proizvodni pogon u provinciji Lodi u blizini Milana. Kontrola proizvoda sve je stroža, a tehnologija proizvodnje neprestano se usavršava kako bi kupcima pružili što bolji proizvod.  Sjećam se njihovih mirisnih bočica još od srednjoškolskih dana, i brojnih proizvoda s mirisom ruže, ljubičice, naranče, jasmina i drugog cvijeća. Uvijek su mi se sviđale te bočice pomalo starinskog dizajna s mirisnim kupkama i uljima, ali dok sam bila srednjoškolka nisam si ih mogla priuštiti. L'Erbolario proizvodi nešto su skuplji i kupuju se u ljekarnama.




Linija Ples cvjetova (Danza di fiori) osmišljena je za proslavu 40 godina postojanja tvrtke. Uz kupku/gel za tuširanje sadrži još parfem, mirisni sapun te mirisnu kremu za tijelo. Uz to, ponudili su promo paket koji sadrži kupku i kremu za tijelo u torbi na vezanje cvjetnog uzorka.



Proizvodi iz linije sadrže destilate i ekstrakte ruže, božura, kamelije, irisa, maka, trešnjinog cvijeta i ljubičice. Pravi ples cvijeća, kao što im i ime kaže. Što se imena tiče, podsjetilo me na Valcer cvijeća iz Orašara P.I. Čajkovskog i uhvatila me nostalgija kad sam se prisjetila Disneyeve animacije te glazbe iz Fantazije, s vilama i lišćem koje se mijenja kako se izmjenjuju godišnja doba. Disneyeva Fantazija otkrila mi je čudesan svijet klasične glazbe, a ova me kupka svojim imenom podsjetila na to.




U bočici od 250 ml ljubičaste boje nalazi se ljubičasti gel koji se može uliti u kadu ili nanijeti na spužvicu. Budući da ja u svojoj kupaonici imam samo tuš, isprobala sam drugu varijantu. Ne smeta, prekrasni mirisi cvijeća svejedno će ispuniti vašu kupaonicu. Na pakiranju se navodi da proizvodi iz linije Dance of flowers sadrže 97% sastojaka prirodnog porijekla. Ne sadrže parabene, konzervanse koji otpuštaju formaldehid, potencijalne izvore glutena, akrilate, silikone, amorfne parafine, PEG derivative, sintetičke boje i tenzide sulfata. Po sastavu se vidi da je proizvod kvalitetan, a osjećaj na koži je vrlo ugodan. 




O mirisu sam već sve rekla - ako volite cvjetne mirise, uživat ćete u ovom proizvodu. Znam da neki ljudi ne vole cvjetne mirise pa ako ste jedan od njih, ovu kupku zaobiđite. Meni je taj miris njena najveća prednost. Podsjeća me na proljeće, sunčan dan i cvijeće u cvatu. Točno ono što mi treba u iščekivanju pravog proljeća.



Kupku možete kupiti u ljekarnama po cijeni od 85 kuna. Imam malu zamjerku na cijenu, ali riječ je o zaista kvalitetnom prirodnom proizvodu pa je donekle opravdano.
Koje vi mirise volite u svojim proizvodima za kupanje?



Primjedbe

Popularni postovi