Recenzija: Nikel krema za područje oko očiju s kestenom



Iako sam ovaj post planirala napisati jučer, sunčan dan izvukao nas je u šetnju oko jezera s psima. Zato ga pišem danas. Ovo je već treća recenzija kreme za područje oko očiju (vidi se iz priloženog da tu imam najviše bora), no o Nikelovoj kremi s kestenom moram pisati jer je moja dugogodišnja ljubav. Kad su se prve bore smijalice počele javljati oko mojih očiju, malo sam proučila što se nudi po trgovinama i na polici s prirodnom kozmetikom pronašla kremu s kestenom po vrlo povoljnoj cijeni. Osim cijene privukao me taj kesten kao glavni sastojak jer znam da kesten smanjuje otečenost tijela  - često se koristi kao sastojak gelova za proširene vene. I tako sam ja kupila svoju prvu kremicu za područje oko očiju i nisam požalila.



Nikel je hrvatski brend kozmetike koji proizvodi tvrtka Priroda liječi. Osnovala ju je farmaceutkinja koja se unutar farmacije posebno usmjerila na kozmetologiju. Želja joj je bila usmjeriti se na prirodnu kozmetiku bez umjetnih boja, mirisa, konzervansa i nepotrebnih dodataka. Proizvodi Nikel brenda njezini su autorski radovi, a za kvalitetu proizvoda jamči svojim potpisom na ambalaži. Brend Nikel dobio je brojne nagrade za svoje proizvode i zaljubljenice u prirodnu kozmetiku hvale ih po društvenim mrežama i forumima.



Na web stranici Nikela za ovu se kremu navodi  da je riječ o hidratantnoj kremi koja odgađa nastanak bora, dubinski vlaži te djeluje protiv otečenosti i podočnjaka.

Kao aktivni sastojci navode se:

badem, ceramidi, linolna i linolenska kiselina, divlji kesten, vitamin A, vitamin B3, biotin i vitamin E. 

Kako djeluju navedeni sastojci? Već spomenuti divlji kesten djeluje antiedematozno (smanjuje otečenost), protuupalno i tonizirajuće. Također, djeluje regenerativno na kožu te ju vlaži i zateže. Vitamin A (retinol) važan je za obnovu kože, kao i vitamin B3 (niacin) i vitamin E. Vitamin E je važan antioksidans koji djeluje protuupalno te vlaži i obnavlja kožu. Badem, ceramidi te linolna i linolenska kiselina štite kožu od gubitka vlage, njeguju je i vraćaju joj elastičnost. Sastav ove kreme jako je dobar i mojoj koži se sviđa.



Otkad sam je prvi put kupila do danas krema je promijenila ambalažu, od nekadašnje obične bijele plastične kutijice s poklopcem u neku poluprozirnu mliječnobijelu kutijicu, a Nikel logotip je umjesto uobičajenog narančasto-sivog samo sive boje. Sve skupa izgleda elegantnije od prethodnog pakiranja. Kutijica je dodatno zapakirana u kartonsku kutijicu na kojoj se nalazi popis sastojaka i potpis Mirjane Brlečić, farmaceutkinje koja je osmislila liniju. Kutijica sadrži 15 ml kreme i može ju se kupiti po cijeni od 69,90 kn u većini drogerija te na web stranici Nikel kozmetike.



Krema je vrlo hidratantne teksture, jako ugodna na koži te se odlično  maže i upija. Lagana je pa se može koristiti ujutro prije nanošenja šminke i super će surađivati s korektorom i puderom. Miris joj je vrlo blag i ugodan. Kožu nježno zateže i zaglađuje, ali zato lijepo smanjuje otečenost oko očiju, što je u mojem slučaju veliki plus za nju. Koža oko očiju je nakon korištenja mekša i glađa.



Ova kremica meni je jako draga jer nije skupa, a djeluje. S dolaskom proljetnih dana ovakve lagane, hidratantne formule su mi puno draže od teških zimskih krema pa se i u njezi područja oko očiju vraćam Nikelovoj uspješnici. Kad ju potrošim, voljela bih isprobati i Nikelhidris, Nikelovu intenzivnu hidratantnu kremu oko očiju koja mi se čini još djelotvornija s obzirom na popis sastojaka.

Koju vi kremu za područje oko očiju koristite?


Primjedbe

Popularni postovi