Recenzija: Eucerin Hyaluron - Filler noćni piling i serum




Godinama sam se prema svojoj koži odnosila pomalo nemarno - OK, skidala sam šminku prije spavanja, ali redovito čišćenje lica i nanošenje hidratantne kreme nekako mi nije prešlo u naviku. Srećom, ten mi je prilično zahvalan i uspijevala sam se provući bez posljedica, uz poneki prištić u PMS-u. A onda su došle tridesete i prva opuštanja kutova usta (ne znam mogu li više kriviti genetiku ili gravitaciju pa ću, zlu ne trebalo, okriviti obje), prve borice oko očiju i sve veći podočnjaci. Shvativši da je krajnje vrijeme da se počnem brinuti o svojoj koži, počela sam tragati za idealnom kremom. Nekom koja mi neće zamastiti kožu, ali će je dobro nahraniti, koja će mi zategnuti kožu, zagladiti je i općenito joj poboljšati izgled. Još uvijek tragam za tom idealnom, iako postoje neke koje su se približile idealu. O njima neki drugi put.
Listajući časopise otkrila sam svijet seruma i boostera. Zvučalo je skroz dobro i zaključila sam da me ništa ne košta probati. Krenula sam s nekim testerima i odmah mi se svidjela njihova učinkovitost - koža mi je  bolje izgledala i bila glađa i zategnutija. Taman nekako u to vrijeme sestra mi je poklonila Eucerinov noćni piling i serum s anti-age učinkom. I inače volim Eucerinove proizvode jer su visoke kvalitete i provjereno dobri pa su moja očekivanja bila visoka.


VEČERNJA NJEGA

Budući da je riječ o noćnom pilingu, par riječi o večernjoj njezi i općenito o večernjim ritualima. Večernja njega je posebno važna jer nakon nje slijedi san tijekom kojeg se organizam regenerira. Ako mu u toj regeneraciji pomognemo određenim aktivnim tvarima, to će napraviti još bolje. Sve što nanesemo na kožu prije spavanja ima dovoljno vremena upiti se i djelovati u dubljim slojevima kože, bez opterećenosti kože šminkom, znojem, smogom i ostalim štetnim faktorima izvana. Temeljito čišćenje lica te nanošenje seruma i kreme za lice zato trebaju biti dio večernje njege lica.
Također, san je iznimno važan. Dovoljno sna (ali ne previše) čini nas zdravijima i to se vidi na nama. Zato su večernji rituali koji nam omogućuju da lakše zaspimo jako korisni. Ja volim skuhati čaj od matičnjaka ili kamilice, pustiti neku smirujuću glazbu, listati časopise (iako više volim knjige, ali postoji mogućnost da ću nastaviti s čitanjem još dugo u noć pa od spavanja neću imati ništa) i ušuškati se u omiljenu dekicu.

                                           

EUCERINOV SERUM

Vratimo se Eucerinovom serumu. Na kutijici piše da "poboljšava strukturu kože lica i potiče obnovu kože. Dopire i do najdubljih bora i pruža koži blistavost." Bočica seruma sastoji se od dva zasebna spremnika, bijelog i srebrnog, u kojima se nalaze piling i serum.
Piling je u bijelom spremniku i sadrži alfa - hidroksilne (AHA) kiseline te glicil saponin. AHA kompleks sadrži glikolnu i mliječnu kiselinu i glukonolakton. Ove kiseline vrše nježni piling kože te joj obnavljaju stanice i čine kožu blistavijom. Glicil saponin potiče proizvodnju hijaluronske kiseline u koži, a hijaluronsku kiselinu volimo jer poboljšava hidrataciju kože, održava elastičnost i stimulira proizvodnju kolagena.
U srebrnom spremniku je već spomenuta hijaluronska kiselina u obliku dugolančanih i kratkolančanih molekula odnosno natrijevog hijaluronata (soli hijaluronske kiseline) koji lakše prodire u dublje slojeve kože i zaglađuje duboke bore.  Natrijev hijaluronat smatra se supersastojkom proizvoda za njegu kože jer su njegove molekule manje od molekula hijaluronske kiseline pa lakše prodiru duboko u kožu.

Eucerin noćni piling i serum


Sama bočica izgleda vrlo elegantno i moderno. Pritiskom na pumpicu izlaze obje komponente seruma koje se na dlanu pomiješaju i nježnim pokretima nanesu na lice prije noćne kreme. S obzirom na to da se radi o kiselinama u sastavu, područje oko očiju treba izbjegavati jer je tamo koža najtanja i najosjetljivija. Također treba pripaziti s izlaganjem Suncu za vrijeme korištenja seruma jer je zbog kiselina u njegovom sastavu koža osjetljivija na Sunce.
Dvije komponente seruma



Pri nanošenju seruma osjeća se ugodan, slatkasti miris. Očekivala sam peckanje na licu zbog kiselina u sastavu, ali nije bilo nikakvog peckanja niti neugodnog osjećaja zatezanja. Nakon nanošenja seruma i noćne kreme koža je prekrasno meka i glatka. Sam izgled kože je ljepši i zdraviji, bez onog sivila karakterističnog za zimski dio godine. Piling je djelovao i na pore te su se malo suzile, što je za moju mješovitu kožu s proširenim porama odličan rezultat. Jako sam zadovoljna djelovanjem ovog seruma na moju kožu. Serum bih preporučila  svima koji žele glađu, zategnutiju i mekšu kožu i žele uživati u večernjem ritualu njege svojeg lica. Možete ga naći u ljekarnama po cijeni od 280 kuna,  a mogu reći da vrijedi svake kune. Počastite se ovim serumom, vaša koža će vam biti zahvalna.
Želim vam svima što ugodnije večernje rituale i što ljepše snove. Uz Eucerin serum u kupaonici. :)






Primjedbe

Popularni postovi