Recenzija: Ulola Facelift krema za njegu kože područja oko očiju

Ova kremica zapela mi je za oko dok sam u obližnjem dm-u pregledavala policu s prirodnom kozmetikom. Zapravo me je prvo zainteresirala linija Young business woman (koju tek trebam isprobati), no ipak sam se odlučila prvo isprobati proizvod iz Facelift linije. Na ambalaži se navodi da je riječ o prirodnoj alternativi botoksu te da je proizvod bez parabena, umjetnih mirisa, boja te konzervansa. Također se navodi da proizvod nije testiran na životinjama te da je testirana u Zavodu za javno zdravstvo Andrija Štampar. Zvuči obećavajuće.



Ulola je hrvatski brend i kako navode na svojoj web stranici: “nastao je kao rezultat želje da prirodu i duh Mediterana te zdrave mediteranske prehrane iskoristimo za njegu kože. Sam naziv  ‘ulola’ na sanskrtu znači ‘veliki val’, što asocira na snagu prirode.” U svojoj kozmetici koriste prirodne sastojke mediteranskog podneblja. Ni ova kremica se u tome ne razlikuje. 
Sastojci koji se navode su sljedeći:
ulje avokada, ulje makadamije, ulje ploda divlje ruže, ulje pšeničnih klica, eterična ulja limuna, naranče i geranija, ameliox, allantoin
Uz hladno prešana biljna ulja spominje se ameliox. Riječ je o kombinaciji dipeptida Carnosina koji sprečava stvaranje bora učvršćivanjem kolagena te liposomskog ekstrakta sikavice (Silybum marianum), antioksidansa koji usporava starenje kože i stvaranje bora.

Krema je blago žute boje, a miris joj je ugodan i svjež, na citruse i mediteransko bilje. Tekstura kreme je lagana, no treba joj neko vrijeme da se upije u kožu (ipak je riječ o uljima). Pakirana je u teglicu od 15 ml.

Nakon korištenja ove kremice koža područja oko očiju je vidno mekša i glađa, ali s obzirom na to da kremi treba neko vrijeme da ju koža upije, ja sam ju odlučila koristiti prije spavanja. Krema pruža jako dobru hidrataciju i dobro nahrani područje oko očiju. Za učinak je potrebna mala količina kreme pa će vam jedna teglica trajati mjesecima. Sve u svemu, jako dobar proizvod po vrlo pristupačnoj cijeni. Ako volite prirodnu kozmetiku i tražite povoljan proizvod za prve borice oko očiju, ovo je krema za vas.
Ovu kremu može se nabaviti u web shopu Ulola brenda ili u bilo kojem dm-u, Bipi ili Mülleru po cijeni od 69,90 kuna.

Primjedbe

Objavi komentar

Popularni postovi