Recenzija: LVLY balzam za usne s manuka medom

Na liniju LVLY naletjela sam dok sam u pauzi između dva predavanja na seminaru kratila vrijeme pregledavajući što je novo stiglo u obližnji dm. Privukla me elegantna ambalaža i pristupačna cijena proizvoda te manuka med u sastavu. Naime, o tom medu puno sam slušala od prijateljice koja ga kao stjuardesa kupuje na Novom Zelandu i tvrdi da joj čuva imunitet u vrlo stresnom okruženju u kojem radi. Manuka med smatra se najzdravijim medom na svijetu, ima protuupalna svojstva, koristi se za liječenje brojnih bolesti, a sadrži brojne kiseline i minerale te vitamine A, B i C i beta karoten koji blagotvorno djeluju na kožu. Biljka manuka, čiji sirup pčele prerađuju u med, raste samo na Novom Zelandu te je ovaj med prilično skup (cijena za kilogram je gotovo 1000 kuna, ovisno o njegovoj kvaliteti).


Linija LVLY nastala je u suradnji njemačke influencerice Paole Marie i dm-ovih stručnjaka za kožu, a zamišljena je kao linija za njegu i dugotrajnu zaštitu kože. Osim balzama za usne uključuje i kremu za područje oko očiju, masku za lice, dnevnu kremu sa ZF 15, ulje za čišćenje lica, tonik i pjenu za čišćenje lica. Svi proizvodi sadrže manuka med. Ja sam zbog ograničenih financijskih sredstava za početak odlučila isprobati balzam za usne po cijeni od 9,90 kuna.


Svi LVLY proizvodi pakirani su u elegantne kutijice sa zlatnim i ružičastim detaljima. Na kartonskom pakiranju naznačeni su sastojci koji, uz već spomenuti manuka med, uključuju kakao maslac, biljna ulja i ekstrakt goji bobica. Sam balzam ružičaste je boje i dolazi u sticku s prozirnom plastičnom kapicom na kojoj se ističu zlatna slova. Kombinacija zlatne, ružičaste i bijele boje je, kao što joj i ime govori, ljupka (lovely) i ženstvena.


Na usnama je ovaj balzam jako ugodan i lijepo se razmazuje. Za razliku od brojnih balzama od prirodnih sastojaka koje sam imala priliku isprobati, ovaj ne ostavlja težak voštani sloj na usnama već se posve upije u kožu i usne su meke i dobro hidratizirane. Med je idealan sastojak balzama za usne jer ga koža dobro upija i omekša od njega. Prijatelj koji je svojedobno svirao trubu otkrio mi je da su u zimskim mjesecima ispucale usne liječili utrljavanjem meda u njih kako bi omekšale i manje ih boljele pri sviranju. Utrljavanje u kožu je ujedno i najbolji test prirodnog meda, budući da koža ne upija med koji se proizvodi od šećera i plasira na tržište kao prirodni.


Ovaj proizvod preporučila bih svima, posebno u ovim zimskim mjesecima kad su usne posebno osjetljive na hladnoću i suh zrak. Osim što je vrlo povoljan i lijepo upakiran (ne znam za vas, ali ja volim lijepo upakiranu kozmetiku), odlično njeguje usne i čini ih mekima. Ja ću nakon balzama sigurno isprobati još neki proizvod iz LVLY linije, a dojmove čitajte na mom blogu.

Primjedbe

Popularni postovi