Recenzija: Lancome Energie de Vie gel za područje oko očiju



U moru anti-age kremica koje u zadnje vrijeme isprobavam, kreme za područje oko očiju zauzimaju posebno mjesto. Na mojem licu upravo se na području oko očiju najbolje vide tragovi starenja. Podočnjaci, vrećice ispod očiju, bore smijalice... Svi oni nepoželjni tragovi ne tako urednog života. Zato sam s velikim veseljem krenula isprobati ovaj gel. Koliko mi je odgovarao vidi se već i po gotovo potpuno praznoj tubici.



Riječ je o Lancomeovoj liniji namijenjenoj novim nezaustavljivim generacijama koje žive užurbano i koža im pokazuje posljedice stresnog suvremenog načina života, a to su dehidracija, crvenilo te umoran i beživotan ten. Linija je inspirirana azijskim rutinama njege kože i naglasak je na osvježavanju kože antioksidacijskim i energizirajućim svojstvima. Osim gela, linija sadrži kremu, serum, losion i masku za eksfolijaciju, a posebno ističu njihovu tekuću teksturu (Liquid Care) koje je osmišljena upravo za generaciju Y.



Za ovaj gel ističe se da osvježava i uklanja tragove umora, rashlađuje područje oko očiju, zaglađuje ga te smanjuje tamne podočnjake i natečenost oko očiju. Sadrži kofein koji je odličan sastojak za drenažu i smanjuje natečenost te antioksidanse - melisu, ginseng i brusnicu koji djeluju protuupalno i koži vraćaju svježinu i blistavost.



Gel dolazi u tubici od 15 ml s masažnim aplikatorom koji na vrhu ima tri metalne kuglice. Ove kuglice dodatno hlade i masiraju otečena područja oko očiju te time pospješuje djelovanje gela.



Tekstura je vrlo lagana i gel se lijepo maže i upija u kožu. Ugodnog je slatkastog mirisa i osvježavajuće zelene boje. Odličan je kao podloga za make-up pa ga preporučujem koristiti pri jutarnjoj njezi lica.



Nakon korištenja ovog gela ostao mi je  osjećaj svježine, smanjila mi se otečenost oko očiju (a sklona sam oticanju jer spavam na trbuhu) i općenito sam izgledala odmornije. Posebno sam zamijetila taj učinak trenutnog osvježavanja kad sam se našla u situaciji da nakon samo sat vremena sna moram doći na posao (ah te maturalne večere usred tjedna...) pa sam dobila komentare da ja ne spavam nego se regeneriram. :)
Kao što vidite na fotografijama, moja tubica kreme je pri kraju, marljivo sam je trošila i bila mi je jako dobra. Zamjerku imam samo na cijenu - za tubicu od 15 ml cijena je 349 kuna. Doduše, dugo traje ta tubica, a učinak je odličan pa se možda opet počastim. Preporuke u svakom slučaju!
Koju vi kremu za područje oko očiju koristite?





Primjedbe

Popularni postovi