Zašto blog?


Kako je uopće došlo do odluke da počnem pisati svoj prvi blog? Krivac je Neil Gaiman i njegova novogodišnja želja. A ona ide otprilike ovako:

“Neka vam nadolazeća godina bude ispunjena čarolijom i snovima i dobrim ludilom. Nadam se da ćete čitati krasne knjige i poljubiti nekoga tko misli da ste predivni, i ne zaboravite stvarati umjetnost – pisati ili crtati ili graditi ili pjevati ili živjeti kako samo vi to znate. I nadam se da ćete, nekad u toku sljedeće godine, iznenaditi sami sebe.”

Rijetko pišem (izuzev ponekog popratnog teksta uz objave na društvenim mrežama) pa je jedna od mojih novogodišnjih odluka bila započeti pisati blog. U njemu planiram pisati o knjigama koje sam pročitala, kozmetici koju sam isprobala, mjestima koja sam posjetila, događajima kojima sam prisustvovala i još mnogočemu. Nadam se da će poneka crtica na ovom mojem blogu biti korisna čitateljima.

Sve najbolje i najljepše u godini pred nama! Nadam se da ćemo iznenaditi sami sebe, onako kako nam to i Neil želi.



Primjedbe

Popularni postovi