Recenzija: Max Factor Velvet Matte ruž





Prema ruževima za usne imam dvojake osjećaje - koliko mi god bili lijepi i koliko god podigli svaku kombinaciju, ja sam si s ružem za usne prenapadna, a uz to imam osjećaj da ga stalno moram popravljati i da je sve skupa prevelika gnjavaža. Kako god, s vremenom sam ih prigrlila jer neke kombinacije bez ruža jednostavno ne prolaze. Godine nastupa s jednim zagrebačkim zborom pomogle su mi da naučim pravilno nanijeti ruž i odabrati onaj pravi (po kvaliteti i nijansi). Ruž je morao biti crvene boje i dugo mi je trebalo dok nisam pronašla neku prihvatljivu nijansu. Danas ih posjedujem nekoliko i volim ih koristiti.

Prepoznatljiv Max Factorov logo na ružu


Max Factorovu kozmetiku volim još od prvih maskara koje sam kupovala kao tinejdžerica. Kasnije su se tu našli i puderi, sjenila, već spomenuti ruževi... Zadnji koji sam isprobala bio je njihov Velvet Matte u nijansi 30 Desire. Mat ruževi kod mene uvijek imaju prednost jer su decentniji, no često mi isuše usne. Naime, mat ruževi često sadrže velike količine puderastih  čestica koje isušuju kako bi se smanjio sjaj. Kod ovog ruža to nije slučaj, riječ je o vrlo hidratantnom i kremastom ružu u kojem je za mat efekt zaslužna mala količina finog mica praha. Zato on nije u potpunosti mat već je riječ o "baršunastom mat izgledu", kao što mu i ime govori.

Nijansa 30 Desire je crvena s narančastim tonom


Dolazi u elegantnoj crnoj mat kutijici s postoljem u boji ruža kako bismo lakše uočili željenu nijansu i mislim da će se dobro uklopiti u svaku torbicu. Ja crveni ruž uvijek nanosim nakon što usne ocrtam olovkom jer su rubovi mojih usana pomalo nejasni, a i ruž mi tako dulje traje. Ruž je dovoljno pigmentiran, lako se maže na usne i traje nekoliko sati. Kolekcija se sastoji od sedam nude, ružičastih, crvenih i koraljnih tonova.

Ruž na usnama nije potpuno mat već se vidi da je kremast


Nijansa 30 Desire je crvena s narančastim tonom koja nije idealna za mene (ruž sam dobila na poklon) jer uz moju kožu i boju očiju više odgovaraju hladniji tonovi, ali i dalje izgleda pristojno. Za jesenske dane bit će idealna. Oduševila me kremasta tekstura ruža i osjećaj na usnama nakon što se ruž nanese. Nema onog neugodnog zatezanja i osjećaja isušenosti, samo meke usne lijepe boje. Riječ je o kvalitetnom proizvodu pristupačne cijene (redovna cijena je 80 kuna u drogerijama, ali često je u tijeku neka akcija pa se nađe i za manje novca) pa mislim da ću nabaviti isti ovakav ruž u nude nijansi. Preporučam ovaj proizvod, počastite se malo početkom veljače.:)

Ovaj ruž dobro se uklopio u moju kolekciju



Primjedbe

Objavi komentar

Popularni postovi