Recenzija: Olival krema za ruke i nokte s lavandom



Kažu da ništa nije tako raznovrsno kao sadržaj ženske torbice. Ponekad poželim da je moja torbica onaj Sport Billyev super sack u koji je uvijek stalo sve što mu treba. Ja moram nositi dvije, u jednoj su sve stvari za posao, a u drugoj moje osobne stvari. Uz obavezni novčanik, mobitel i dva seta ključeva, tu su uvijek papirnate maramice, kapi za nos (ipak je sezona prehlada), kemijska olovka, balzam za usne, dezić, tablete protiv bolova, dioptrijske naočale, sunčane naočale, ruž, ogledalce, blokić, knjiga, mini četka za kosu, rezervni uložak, vozačka i prometna, gumica za kosu, putna četkica za zube i mini pasta... Hm, možda moja torba ipak je svojevrsni super sack?
Uz sve ovo, u mojoj torbi obavezno je krema za ruke, naročito zimi kad su mi ruke posebno osjetljive.



Budući da radim u školi i da u nekim učionicama još uvijek imamo zelenu ploču i kredu (a svi koji su ikad išli u školu znaju kakve su ruke nakon pisanja po takvoj ploči) te da zbog toga često perem ruke, krema me spašava od grube i ispucale kože na rukama. I ne samo mene - krema za ruke najčešće je zajedničko dobro po zbornicama i sjednicama. Kava nam omogućava da preživimo, krema nam spašava ruke. :)


Na Olivalovu kremu za ruke naletila sam u brzinskoj kupovini prije posla i ubacila je u košaricu prvenstveno zbog cijene od 9,90 kuna. Drugi razlog je što zaista volim Olivalovu kozmetiku - isprobala sam njihov šampon za masnu kosu i njihovu micelarnu otopinu koja je od tada uvijek na mojoj polici za kozmetiku. Olival je hrvatski proizvođač (za mene i kvartovski, u mojem su dijelu Zagreba) i usmjerili su se na prirodnu kozmetiku. I ova je krema takva, bez parabena i s eteričnim uljem dalmatinske lavande. Osim ulja lavande, u sastavu se navodi sezamovo ulje i linalool kao hranjivi sastojci biljnog porijekla.


Lavanda je mediteranska biljka čije je ulje hidratantno i hranjivo za kožu, a njezin miris opušta i smiruje. Zato se često dodaje u ulja i soli za kupanje, a u trgovinama se može kupiti i čaj od lavande koji je idealan za opuštanje prije spavanja. Ljeti se uljem od lavande možete našpricati kako biste se riješili komaraca, a miris lavande ne ljube ni moljci pa je vrećica lavande odličan izbor za ormar s odjećom.



Olivalova krema ima blagi miris lavande, lijepo se razmazuje i brzo upija u kožu ako se nanese u tankom sloju kao što se preporuča na pakiranju. Pakirana je u srednje veliku bijelu tubu (75 ml) s ljubičastim čepom i slovima. Ruke su nakon korištenja meke i glatke i taj učinak se dosta dugo zadržava na koži. Ova krema prošla je pola moje zbornice i svi su bili zadovoljni. Dodajmo tome izuzetno povoljnu cijenu i našli ste odličnu kremu za malo novca. Ima li bolje od toga?
Pitanje za vas - koju vi kremu za ruke koristite i što je, uz kremu za ruke, u vašim torbicama?



Primjedbe

  1. Trenutno jako volim Eucerin kreme za ruke, lagane su teksture i brzo se upijaju, a jao lijepo njeguju. Ovu Olivalovu kremicu sam imala prije par godina i bila mi je stvarno super samo se stvarno treba staviti u maloj količini jer inače nikako da se upije u kožu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super zvuči, morat ću i ja isprobati Eucerinove kremice. Ja volim i Occitanove kreme za ruke, isto su lagane i brzo se upijaju, a ruke su divne od njih. Samo dosta koštaju. ;)

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi